افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام - فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام - فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش لایک اینستاگرام
ربات اینستاگرام

بایگانی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گام به گام در افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی ا شتراک گذاری است که  به سرعت اولین تصور خود را به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای بچه ها به یک شبکه  بازاریابی محتوا، برای جذب مخاطبب و مشتری تبدیل کرده است  این یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در این سیاره است و بیش از 200 میلیون عضو ماهانه فعال، 60 میلیون عکس و 1.6 میلیارد کاربر در روز به اشتراک می گذارد.

 . اینستاگرام کمی با تاخیر وارد ایران شد.چون در ابتدا فقط روی گوشی های ایفون کار میکرد و  کم بودن دستگاه‌های آیفون در ایران علت اصلی این تاخیر بود. اما رفته‌رفته با زیاد شدن آیفون‌ها و همچنین انتشار این برنامه در سیستم‌عامل اندروید، این برنامه در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرد  امروزه بر کسی پوشیده نیست که اینستاگرام جز بهترین ها است و این شبکه های اجتماعی محبوب دنیا و  کشور ما میباشد.  این روز ها که هیچ شبکه اجتماعی خاصی از جمله فیس بوک – گوگل پلاس –تلگرام و حتی سایت یوتویب در ایران فیلتر است موجب شده اینستاگرام محبوبیت خود را چند برابر کند.

اگر کسب و کاری در این شبکه راه اندازی کرده اید یکی از مهمترین پارامتر ها در بهبود کسب و کارتان تعداد فالوورهای شما میباشد . البته منظور ما فالوور های واقعی  مباشند که بتوانند مطالب شما را دنبال و لایک کنند.

در این مقاله هدف تشریح روش های افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین معرفی مشهورترین سرویس دهنده فالوور اینستا گرام میباشد. که به جرات میتوان گفت تمامی سایت های فروشنده فالوور اینستاگرام از این سرویس  استفاده میکنند.

هشدار : افزایش فالوور اینستاگرام یک شبه قابل انجام نیست . رشد در یک شبکه اجتماعی زمانبر و هزینه بر است . در همین راستا باید از روش اصولی پیروی کنید.

 فالوور فیک اینستاگرام یه مسکن ِ مخدر است

فالوور فیک اینستاگرام  شابه یک قرص مسکن مخدر است که به صورت موقتی درد را تسکین میدهد اما چاره اساسی کار نیست شما با خرید فالوور فیک اینستاگرام می توانند یک شبه اعتبار موقتی کسب کنید،با توجه به اینکه اینگونه فالوور ها صرفا شمار را فالو میکنند و بعد از ان فعالیتی در ÷یج شما ندارند و تعداد لایک پست های شما زیاد نمیشود. خرید تعدادی از این فالوور ها در روز های ابتدای فعالیت پیج لازم است. به صورتی که پیج شما نوپا به نظر نرسد.

خیلی ها اعتقاد دارند فالوور فیک اینستا گرام تحت هیچ شرایطی نباید خرید کرد اما نظر بنده این است در صورتی که شما دندان درد داشته باشد بهترین راه برای تسمین ان استفاده از قرص های مسکن است تا زمانی که به دکتر متخصص مراجعه میکند. به همین طریق برای روز های ابتدای فعالیت وجود این فالوور ها در حد تعداد  معقول به نظر ضروری میرسد.

در ادامه کار برای پا گرفتن کسب و کارتان و کسب محبوبین در اینستاگرام باید فالوورهای هدفمند را جذب کنید. که بتوانید لایک پست و حتی اعتبار یا فروشتان را زیاد کنید.

بهینه سازی پروفایل

یک تصویر هزاران کلمه ارزش دارد، اما شما نمیتوانید کلمات را به طور کامل از بین ببرید پس بهتر است در کنار عکس پروفایل اینستاگرام خود از  بیو اینستاگرام برای اهدافزیر استفاده کنید:

o        در صورتی که صفحه‌ای تجاری دارید، فعالیت تجاری شما را به مخاطب معرفی کند.

o        به مخاطب نحوه‌ی برقراری ارتباط با شما را نشان دهد.

یک پروفایل اینستاگرام فوق‌العاده، موارد زیر را به نمایش می‌گذارد:

o        شخصیت و اهداف شما را به نمایش می‌گذارد.

o        مخاطب را به‌ انجام کاری وادار کند.

برای خواند مقاله کامل در مورد اصول بهینه سازی پروفایل اینجا کلیک کنید

 

از #هشتگ های استفاده نماید

برای درک کاربرد چگونگی وجود هشتگ ها می توان اینطوری در نظر گرفت که هشتگ ها برای طبقه بندی

کردن موضوعات و مطالب منتشر شده استفاده می شوند.هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.

 سایت‌های مفید درباره هشتگ بسیارند اما در اینجا سه نمونه را معرفی می‌کنیم:

·         سایت hashtags

این سایت اولین مکانی است که شما می‌توانید هشتگ‌های رایج و پر بیننده را پیدا کنید. معنای هر هشتگ با کلیک روی آن به طور کامل نشان داده می‌شود.

·         سایت tagdef

این سایت به طور خودکار هشتگ‌های روز، معروف، جدید و محبوب‌ترین در هفته را به زبان‌های مختلف فهرست می‌کند. کاربران می‌توانند معنای این اصطلاحات را برای دیگران بنویسند. اگر کاربران با معانی نوشته ‌شده موافق باشند، می‌توانند امتیاز مثبت بدهند و اگر مخالف باشند، امتیاز منفی. البته گفته می‌شود، فیس‌بوک نیز به زودی هشتگ را برای پست‌های کاربران فعال می‌کند تا دسته‌بندی محتوایی بهتری را در اختیار قرار داد. البته این عمل جستجوی محتوا در فیس‌بوک را راحت‌تر می‌کند!

این اشتباه بزرگی است که  اگر پستمان را پر از هشتگ کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم.

 

پیوسته و در زمان مناسب پست بگذارید

گذاشتن پست به صورت روزانه باعث می‌شود شما در کانون توجه مخاطبتان بمانید. در حقیقت شما به کاربرانتان نشان می‌دهید که کسب و کار شما فعال و زنده است و شانس اینکه فالوورهای شما به پستتان واکنش نشان بدهند بیشتر می‌شود. علاوه بر این لایک و کامنت فالوورهای شما به فالوورهای فالووهای شما هم نشان داده خواهد شد و همین چرخه باعث می‌شود شما بیشتر دیده شوید.

در گذاشتن پست آزمون و خطا کنید. پست گذاشتن در ساعات مختلف را امتحان کنید و نتیجه را بررسی کنید. شما باید مخاطب خود و نیازها و رفتارهای او را بشناسید. اینگونه با شناختی که از محتوای خود و مخاطبتان دارید شیوه روایت شما رفته رفته جذاب‌تر می‌شود.

به آمارهایی که در اینباره وجود دارد توجه کنید. آنها را تحلیل کنید و مطابق با زمینه فعالیتتان از آنها استفاده کنید. برای مثال طبق تحقیق هافینگتون پست، ساعات ۲ صبح و ۵ بعدازظهر بهترین زمان برای گذاشتن پست در اینستاگرام هستند. طبق این پژوهش در این اوقات پست‌های کمتری گذاشته می‌شود و عده‌ی بیشتری در حال مرور پست ها، لایک کردن و یا گذاشتن کامنت هستند.

 

 

با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

یکی از سودمند ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید تعامل با پیج های هم حوزه خود است. اگر در اینستاگرام فعال باشید نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید. فقط کافی است با آن ها رابطه برقرار کنید.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. پس از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این زمانی که با پیج هایی که موضوع کاریشان با شما یکی است تعامل داشته باشید شانس این را پیدا خواهید کرد که در لیست Suggestion آن ها قرار بگیرید و این هم باعث می شود فالوور های پیج اینستاگرام شما روز به روز افزایش پیدا کنند.

مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

اینستاگرام واقعا پلتفرم محبوبی برای راه اندازی مسابقات عکس است. ایجاد چنین مسابقه ای در اینستاگرام کار آسانی ست.شرکت ها می توانند به آسانی از کاربران خود بخواهند که از هشتگ خاصی در زیر عکس های شان استفاده کنند تا در مسابقه شرکت کرده باشند. به آسانی می توانید در میان عکس ها جستجو کنید و از دیگران بخواهید که به عکس های محبوب شان رای دهند. سپس برنده ها را انتخاب کنید.

اگر شرکت مسافرتی دارید می توانید مسابقه ای با هشتگ ماجراجویی ایجاد کنید. در این مسابقه از مردم می خواهید که در وهله اول شما را در اینستاگرام فالو کنند و سپس هر عکس را که مرتبط با ماجراجویی است، با این هشتگ ارسال کنند. این عکس می تواند هر ماجراجویی در زندگی و در طول تجربه های مسافرتی آنان باشد.می توانید در سه روز به صورت تصادفی یک نفر را برنده اعلام کنید و به او برای مسافرت تخفیفی بدهید. مسابقات اینستاگرام بدین منظور راه اندازی می شوند که به طرفداران تان اعلام کنید که چرا باید شما را دنبال کنند. این کار برای تاثیرگذاری و تعهد مردم عالی است.

 در اینستاگرام مسابقه ای با هشتگی خاص راه بیاندازید. مسابقات قدیمیترین و جالب ترین راه برای به دست آوردن محتوای ایجاد شده توسط کاربر و درگیر کردن دنبال کنندگان شما است. دنبال کنندگان به سادگی تصویری با هشتگ شما را آپلود میکنند و تصاویر ثبت شده در یک گالری در فیسبوک یا وب سایت شما قرار داده میشود و  همانجا برای تعیین برنده به رأی گذاشته میشود.

برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.همانطور که متوجه شدید مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج تان می شود. پس حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کنید.

 مسابقات اینستاگرامی می توانند صدها و حتی هزاران نفر را جذب کنند.اما چرا؟ کافی است تا به شرایط و نیازمندی های مشارکت در مسابقات اینستاگرامی توجه کنید!

از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

 در وب سایت خود یک بنر از اینستاگرام اضافه کنید:

در یک نقطه پر بیننده از وب سایت خود، بنری با عنوان " مرا Follow کنید " یا چیزی شبیه به این قرار دهید. به خصوص در صفحه مخاطبین خود این کار را بکنید.

این کار موجب تشویق مردم برای Follow کردن شما می‌شود. این مسئله در روابط کاری و تجاری شما نیز تأثیر مثبت دارد.

روش بسیار راحتی برای اتصال فیسبوک به اینستاگرام وجود دارند. در این روش، به راحتی می‌توانید پیام‌ها و پست‌های مشابه را بین تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید و این پیام‌ها و پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده و در نتیجه ارتباطات خود را گسترش دهید.

اگر وب سایت داشته باشید ایده های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی است بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام تان است.

یکی از ایده هایی که می توانید از آن در سایت تان استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.

سعی کنید حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سایت تان آدرس اینستاگرام تان را به عنوان یکی از راه های ارتباطی قرار دهید. چرا که این دو صفحه در هر سایتی جزء پر بازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

هر از گاهی سعی کنید از طریق خبرنامه ایمیلی سایت تان کاربرانتان را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام تان کنید. همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پیشنهاد ویژه ای برای کاربرانتان در نظر داشته باشید.

شاید خیلی از اعضای سایت شما تا الان اینستاگرام تان را دنبال نکرده اند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های ارسالی تان می توانید اینستاگرام خود را به آن ها به عنوان یکی از راه های ارتباطی معرفی کنید. همچنین در صورت فوروارد شدن ایمیل ها توسط اعضای تان ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند.

شرکت در مبادلات اینستاگرام و افزایش لایک و فالوورها

جستجو و یافتن اکانت هایی که پستهای مهمان می‌گذارند یک فرصت عالی برای دیده شدن بیشتر است، این کار که Instagram Takeover نامیده می‌ شود و به مدت چند روز طول می‌ کشد، ممکن است برای هر دو طرف سودآور باشد. چگونه این فرصت‌ ها را پیدا کنیم؟ بهترین روش برای Instagram Takeover این است که اکانت‌هایی را پیدا کنید که حالا به این کار مشغول هستند و پست‌های مهمان را می‌پذیرند. نکته‌هایی از زبان Dana Nicole که این روش را امتحان کرده است به این شرح است “اکانتی را انتخاب کنید که با محتوای شما تناسب داشته باشد.برایشان توضیح دهید که چرا آنها را انتخاب کرده‌اید، چرا پست شما جذاب به نظر می‌رسد و فالوورهای آنها چه بهره‌ای از پست شما خواهند گرفت. سعی کنید از طریق مطرح کردن سوال در کپشن های خودتان با کاربران اکانت میزبان ارتباط برقرار کنید، با این کار ممکن است آنها از اکانت شخصی شما بازدید نموده و شما را فالو کنند. از سوی دیگر خودتان می‌توانید از پست‌های دیگران میزبانی کنید، بهتر است میزبانی کاربران با فالوورهای زیاد را بپذیرید، با این کار فالورهای آن‌ها شما را خواهند دید.

با فالوور های رقیب خود در تعامل باشید

دو نکته از مهم ترین موارد در ایجاد تعامل با فالوور های اینستاگرام  موارد زیر هستند:

آنها به حرفه شما علاقه مند هستند

آنها به محتویات پستهای شما علاقه دارند.

با این استراتژی ، اولین قسمت آن اتفاق افتاده است . اگر کاربری یکی از رقبای شما را فالوو کند، به احتمال زیاد بیشتر به کار شما علاقه مند است تا رقیبتان. پس به اسانی فالوور شما می شود. از این نقطه نظر کاربران از طریق محتویات پست های شما  به تعامل با یکدیگرخواهند پرداخت .

لیستی از رقبای اصلی ، فعال در اینستاگرام خود تهیه کنید. ممکن است برای آسان کردن کار خود بخواهید همه آنها را در یک صفحه گسترده قرار دهید. با اولین رقیب خود شروع و حدود 50 تا 100 نفر از فالوور های او را فالوو کنید. این قدم به تنهایی تعدادی فالوور به فالوور های شما اضافه می کند. اما  فقط به ذنبال فالوور نیستیم، بلکه بدنبال ایجاد تعامل بین فالوور هایی که به گسترش برند شما کمک می کنند ، هستیم.  به منظور جذب این کاربران، سه راه اصلی برای تعامل با مردم وجود دارد:

فالوو کردن آنها

لایک کردن پست هایشان

کامنت گذاشتن بر عکس هایشان

شما تاکنون آنها را فالوو کرده اید ، پس حالا باید بعضی از پست های آنها را لایک کنید و بر آنها کامنت بگذارید و یا هر دو این کار را انجام دهید. این کار علاقه مردم به فالوو کردن شما را افزایش می دهد و باعث تعاملات متقابل با شما می شود. هر چه میزان تعاملتان  با دیگران بیشتر باشد  ، به همان میزان برند شما بزرگ تر خواهد شد.

 

6.رفتار کاربرانتان را تحلیل کنید

همیشه تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت کار شما می شود. چه سایت داشته باشید و چه اینستاگرام باید همیشه از کمبود ها و نیازهای کاربرانتان آگاه باشید. به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربرانتان متوجه این می شوید که دقیقا آن ها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار پروفایل های تجاری خود قرار داده است که با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید متوجه این شوید که تا چه حدودی محتوایی که تولید می کنید برای کاربرانتان جذاب است یا خیر! تا چه حدی در راستای هدف خود پیش می روید.

در این صورت می توانید محتوای تولیدی خود را بهبود ببخشید و همین باعث می شود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید. البته این مورد شاید به صورت مستقیم روی افزایش فالوور اینستاگرام شما تاثیر نداشته باشد ولی همانطور که قبلا اشاره کردم افرادی شما را دنبال می کنند که از پروفایل شما در نگاه اول خوششان بیاید.

 

 

پست های چالشی و ویروسی منتشر کنید

یکی از پر تعامل ترین پست ها در شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام انتشار پست های چالشی است. مسلما در هر حوزه کاری که باشید موضوعات چالشی وجود دارد. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند.

یکی از راه های تعامل با کاربران سوال پرسیدن از آن ها است. مثلا پستی در اینستاگرام خود با عنوان “دیجی کالا در روز چقدر درآمد دارد؟” منتشر کنید. می توانید به صورت عکس نوشته این پست را منتشر کنید. مطمئن باشید مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشی هستند. افراد زیادی در موضوعی که ایجاد کردید شرکت می کنند و ممکن است دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند.

یا حتی ممکن است پست شما را از طریق دایرکت برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند. و این باعث می شود پست شما به صورت ویروسی پخش شود. حتما پست هایی که در اکسپلورر اینستاگرام خود بازدید و لایک بالایی دارند را هر از گاهی دیده اید؟

زمانی که پست شما هم دست به دست بچرخد مطمئن باشید مثل ویروس بین کاربران زیادی پخش می شود و لایک بالایی دریافت می کند. همین موضوع هم باعث می شود افراد بیشتر دیگری با پیج شما آشنا شوند.

 - برنامه ریزی تولید محتوا از قبل

در این قسمت سراغ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کار با اینستاگرام می‌رویم یعنی تولید محتوا. دسته‌های گوناگونی از مطالب وجود دارند که شما می‌توانید در پست‌های خود از آن‌ها استفاده کنید. اما قبل از شروع به گذاشتن مطالب جدید باید استراتژی پست گذاری خود را تعیین کنید. به اشتراک گذاری مطالب تصادفی و بدون استراتژی از پیش تعیین شده نه تنها کمکی به گسترش کسب و کار شما نمی‌کند بلکه باعث تخریب وجهه برند شما می‌شود.

بر اساس اهداف تعیین شده و ویژگی‌های مخاطبان برندتان می‌توانید یک‌سری قالب‌ها و عناصر را برای پست گذاری انتخاب کرده و آن‌ها را به اشتراک بگذارید. شناسایی انواع پست‌ها و و انتخاب دسته‌هایی از آن‌ها که مناسب برند شما هستند به شما این امکان را می‌دهد تا پیام‌های بازاریابی‌تان همسو بوده و یک پروفایل اینستاگرام منسجم داشته باشد.

به محض این‌که صفحه اینستاگرام خود را راه انداختید حداقل ۹ پست را انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید. با انجام این کار، تمام بخش‌های صفحه اینستاگرام شما پر خواهد شد و تعداد کم پست‌ها در نگاه اول دید بدی به مخاطب نمی‌دهد. بعد از قرار دادن این ۹ مطلب، یک برنامه هفتگی یا ماهانه برای پست گذاری مشخص کنید و آن چند دسته پستی که متناسب با برند و هدف شما بود را بصورت مرتب و پیوسته به مطالب قبلی اضافه کنید. این انسجام و پیوستگی مطالب نه تنها باعث جلب توجه مخاطب شده بلکه کار شما را نیز در ادامه به اشتراک گذاری مطالب جدید راحت‌تر می‌کند.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی برای برنامه ریزی ماهانه پست‌های اینستاگرام ارائه شده‌اند. اما باید به این نکته دقت کرد که بر اساس قوانین اینستاگرام، استفاده از یک برنامه واسط برای پست‌گذاری اینستاگرام ممنوع بوده و در صورتی‌که اینستاگرام متوجه شود فردی از برنامه واسط برای پست‌گذاری استفاده کرده است، آن فرد را جریمه کرده و حتی ممکن است شدوبن کند. لذا برای برنامه ریزی ماهانه پست‌گذاری حتمأ از سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی استفاده کنید که مستقیمأ در اینستاگرام مطلب نمی‌گذارند بلکه در زمان‌های از پیش تعیین شده به شما اطلاع می‌دهند تا پستی که قبلا در آن برنامه قرارداده‌اید را خودتان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

تعیین استراتژی هشتگ گذاری

همانطور که می‌دانید جستجوی اینستاگرام بر مبنای هشتگ است و استفاده از هشتگ در پست‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا توسط افرادی غیر از فالورهایتان دیده شوید. بنابراین انتخاب هشتگ مناسب و مرتبط با حوزه فعالیت شما اهمیت ویژه‌ای دارد. تصور کنید که شخصی در صنعت غذایی فعالیت می‌کند و از هشتگ‌هایی مانند #غذا استفاده می‌کند. احتمال این‌که آن پست در میان چند صد هزار هشتگ غذا که توسط سایرین بکار رفته است دیده شود چه مقدار است؟ مسلماً احتمال آن با وجود رقبای قوی در این زمینه بسیار پایین است. بنابراین شما باید سراغ هشتگ‌هایی بروید که نه آنقدر پرکاربرد باشند که دیده نشوند و نه آنقدر کم تعداد باشند که کسی آن‌ها را جستجو نکند.

یکی از روش‌های مناسب برای تعیین هشتگ‌های متناسب با سطح فعالیت شما، بررسی هشتگ‌هایی است که توسط رقبای هم سطح خودتان استفاده می‌شود. شما علاوه بر هشتگ‌های معمول می‌توانید از هشتگ‌های اختصاصی برند خود استفاده کنید. برای این کار معمولاً از نام برند یا شعار برند استفاده می‌شود. این نوع هشتگ‌ها باعث می‌شوند تا مخاطبان با نام برند شما آشنا شوند و خودشان نیز با استفاده از هشتگ شما به شهرت برندتان کمک کنند.

نوع دیگری از هشتگ‌گذاری وجود دارد که از آن در کمپین‌ها و مسابقات اینستاگرامی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این هشتگ‌ها بهتر است یکتا بوده تا از طریق آن امکان تحلیل مسابقه یا کمپین و اطلاع از میزان مشارکت مخاطبان وجود داشته باشد. به عنوان مثال صفحه اینستاگرام دیجیکالا به مناسبت شب یلدا اقدام به برگزاری مسابقه اینستاگرامی با هشتگ #خریدیلدا کرده است که تصویر آن در شکل زیر نشان داده شده است. البته بهتر است در برگزاری مسابقات یا کمپین‌های اینستاگرامی از نام برند نیز در عنوان هشتگ اختصاصی آن استفاده شود.

نیروی تولید محتوا استخدام کنید.

برای تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی‌ کسب‌وکار خود از جمله اینستاگرام نیروهای متخصص استخدام کنید که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی آشنایی داشته باشند.

کیفیت پست‌ها در اینستاگرام خیلی مهم است. کاربران توئیتر ممکن است چند توئیت بد از سمت شما را نادیده بگیرند؛ اما داشتن یک پست بد در اینستاگرام می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کاربران این رسانه اجتماعی داشته باشد. نیرویی که برای قرار دادن پست در اینستاگرام استخدام می‌کنید باید حداقل با نکات ابتدایی عکاسی و اپلیکیشن‌های ویرایش عکس آشنایی داشته باشد.

هرچند که خود اپلیکیشن اینستاگرام چند قابلیت ویرایشی در اختیار شما قرار می‌دهد، ولی در اکثر اوقات با این ویرایش‌ها نمی‌توانید یک عکس خیلی باکیفیت و خوب داشته باشید. عکس‌ها باید قبل از قرار گرفتن در صفحه اینستاگرام ‌کسب‌وکار شما در یک یا چند اپلیکیشن ویرایشی، ویرایش شوند.

همچنین، باید از کارمندان خود بخواهید که عکس‌هایی‌ که مرتبط با کسب‌وکار شما دارند را در اختیار این تیم قرار دهند تا از این تصاویر نیز استفاده کنند.

از قابلیت‌های قرار دادن استوری و ویدئوی زنده استفاده کنید.

اینستاگرام قابلیت‌های زیادی در اختیار بازاریابان قرار می‌دهد تا بتوانند افراد وفادار به برند خود را پیدا کنند و برند خود را در بین افراد مختلف مشهور کنند. یکی از این قابلیت‌ها قرار دادن استوری است. کاربران می‌توانند در این قسمت عکس، ویدئو و حتی ویدئوی زنده قرار دهند. تحقیقات نشان داده است که افراد تمایل زیادی به دیدن پست‌های کوتاه‌مدت و مهم‌تر از همه ویدئوی آنلاین دارند؛ بنابراین، نباید از این ویژگی اینستاگرام غافل شوید تا بتوانید به‌خوبی از آن استفاده کنید.

 

از دیگر ابزارها و جوامع مجازی کمک بگیرید

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام این است که از دیگر ابزارهایی که در دست دارید استفاده کنید. مثلا دیگر شبکه های اجتماعی. به عنوان مثال اگر در لینکدین فعال هستید حتما از نفوذی که در لینکدین دارید می توانید برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.

یا مثلا هنگامی که در پست های وبلاگ ها و وب سایت های دیگر نظر تخصصی خود را قرار می دهید به جای اینکه آدرس وب سایت خود را درج کنید از آدرس پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. مطمئن باشید اگر نظرتان تاثیرگذار باشد افراد زیادی علاقه مند به دنبال کردن شما می شوند.

همچنین زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر می کنید حتما در پروفایل خود آدرس اینستاگرام خود را نیز درج کنید.

در تکمیل پروفایل شبکه های اجتماعی خود دقت کنید که حتما آدرس اینستاگرام خود را نیز قرار دهید. گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر شبکه های اجتماعی هستند که می توانید از آن ها برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود به خوبی استفاده کنید.

در انتهای فایل های صوتی یا ویدیوهایی که منتشر می کنید حتما به این اشاره کنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند. در بسیاری از مواقع اگر محتوای خوبی ارائه دهید مخاطبان علاقه مند می شوند تا پیگیر کار شما شوند. فایل های صوتی یا ویدیو ها بیشتر طرفدار دارند.

 

از ربات اینستاگرام استفاده کنید

یکی از روش های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگراماست. سایت هایی هستند که ربات های اینستاگرامی تحت وب ارائه می کنند. ربات های اینستاگرامی بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب می شوند. همانطور که قبلا اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن است علاقه مند به حوزه کاری شما باشند باعث جذب آن ها به پیج اینستاگرام تان می شود.

ممکن است این کار برای شما سخت باشد ولی ربات اینستاگرامی بهترین ابزار برای این است که به جای شما در اینستاگرام فعالیت کند.

شما می توانید اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کنید و به جای شما عملیاتی مثل لایک کردن عکس ها، فالو کردن افراد خاص، دایرکت فرستادن به افراد را در اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

همچنین شما می توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقا کاری که شما می خواهید را انجام دهد. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد.

و همین باعث می شود افرادی به پیج شما جذب شوند که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با ربات های اینستاگرامی به راحتی امکان پذیر است.

پیشنهاد می کنم مقاله همه چیز در مورد کسب درآمد از اینستاگرام را هم بخوانید.

 

جمع بندی و نکات پایانی

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. امیدوارم روش هایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام به شما معرفی کردم واقعا به دردتان خرده باشد. فراموش نکنید اگر می خواهید به صورت هدفمند از اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی و برندسازی استفاده کنید باید به فکر جمع آوری فالوور های واقعی که علاقه مند به کسب و کارتان هستند باشید. پیشنهاد می کنم هرگز به خرید فالوور های فیک و غیر واقعی برای اکانت اینستاگرام خود حتی فکر هم نکنید.

 

  • بهروز مقصودی
  • ۰
  • ۰


15 نکته برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

  • در صورتی که می خواهید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید، باید یکی از کاربران فعال این شبکه اجتماعی باشید. هم چنین پست های خود را در ساعاتی که اکثر کاربران در اینستاگرام وجود دارند، منتشر کنید تا بهتر دیده شود. کاربران فعال روزی حداقل 3 پست و با فاصله می گذارند.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه مواقعی می باشد؟

  • اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را به بقیه معرفی کنید یک راه، قرار دادن دکمه های شبکه اجتماعی در وب سایت خود و در قسمت بلاگ آن می باشد.
  • هم چنین اگر صاحب وب سایت هستید، می توانید با قرار دادن بنر اینستاگرام در صفحه اصلی خود از کاربران خود بخواهید شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند.
  • با قرار دادن حساب کاربری اینستاگرام خود در ایمیل هایتان، مردم را برای فالوو کردن صفحه شما در اینستاگرام ترغیب کنید. این کار هم چنین موجب تاثیر بسیار مثبتی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت.
  • اگر کارت تبلیغاتی برای شرکت یا کسب و کار خود دارید، بر روی آن اسم کاربری اینستاگرام خود را درج کنید تا افزایش واقعی فالوور در اینستاگرام را در صفحه خود شاهد باشید.
  • هشتگ نیز موجب می شود تا افراد بیشتری پست های شما را ببینند و افراد مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. هم چنین از طریق هشتگ، افرادی را دنبال کنید که با شما وجه اشتراک دارند.
ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت، ربات افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام

بیشتر بخوانید: مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید

  • در صفحه شخصی خود سعی کنید با مردم در تعامل و ارتباط باشید و جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید. این موجب می شود افراد به شما بیشتر اعتماد کنن و حس کنند فردی واقعی در پست صحنه این صفحه وجود دارد. هم چنین می توانید در صفحات پربازدید بروید و در بحث ها و نظرات آن ها شرکت کنید.
  • از عکس های باکیفیت برای اشتراک گذاری پست ها و پیام های خود در اینستاگرام استفاده کنید زیرا در این شبکه تصاویر حرف اول را می زند.
  • با رویداد ها و حوادثی که اتفاق می افتد، با انتشار یک مطلب و پست واکنش نشان دهید و از این طریق مخاطبان را به سمت خود جذب کرده و ارتباط خوبی با فالوور های خود برقرار کنید.
  • شما می توانید با قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده و انتشار ویدیو یک دقیقه ای، به فالوور های خود نشان دهید پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد. هم چنین وجود قابلیت دیگر در اینستاگرام یعنی استوری، موجب بهتر دیده شدن تصاویر، ویدیو ها و معرفی صفحه خود به دیگر کاربران شوید.
  • با ایجاد رقابت در صفحه خود و برگزاری مسابقات و جوائز، کاربران و فالوورها را ترغیب کنید که صفحه شما را دنبال کنند. به اینصورت می توانید صفحه خود را به سرعت به بقیه کاربران معرفی کنید و موجب محبوب تر شدن برند و صفحه خود و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام خود شوید. این کار می تواند ترافیک سایت شما را نیز افزایش دهد.
  • با وصل کردن صفحه فیسبوک خود به اینستاگرام و بیزینسی کردن آن، می توانید پست های خود را در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کرده و ارتباط خود با کاربران را تنها به اینستاگرام محدود نکنید.
  • هنگامی که در بلاگ های دیگر نظر و کامنت می گذارید، می توانید با درج پروفایل اینستاگرام خود به شکل لینک در این قسمت، کاربران و نویسندگان وبلاگ ها را برای فالو کردن خود تشویق کنید.
  • همچنین شما می توانید از طریق ربات افزایش اینستاگرام و با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، فالوور های مرتبط با صفحه خود را به صورت هدفمند جذب کنید.
  • وقتی دیگران پیام های شان را لایک می کنند و برایتان نظر می گذارند، شما نیز متقابلا باید چنین کاری را برای آن ها انجام دهید و در واقع با این کار، از آن ها تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و افزایش لایک پست های صفحه شما می شود.
فالوور هدفمند چیست

ممکن شما هم با اصطلاح فالوور هدفمند برخورد کرده باشید. اگر نمی دانید فالوور هفمند چیست با ما همراه باشید. فالوور هدفمند به فالوور هایی گویند که مربوط به کسب و کار شما هستند و امکان تبدیل شدن آنها به مشتری بیش از حد زیاد است. برای مثال : اگر شما کسب  کار فروش لباس های زنانه دارید و می خواهید کسب  کار خود را دراینستاگرام تبلیغ کنید به دست آوردن فالوور فیک و فالوورهای افراد کم سن  سال برای شما فایده ای ندارد. اگر شما از فالوور هدفمند استفاده کنید یعنی فالوور شما دقیقا خانم هایی هستند که از شما خرید می کنند. امیدوارم که با این مثال ساده با معنی فالوور هدفمند آشنا شده باشید.

نکته طلایی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام : شما می توانید به فالوو کردن چند تن از افرادی که تعداد فالوور بالایی دارند. از یک ویژگی اینستاگرام  برخوردار شوید که پیج اینستاگرام شما به تعداد زیادی از کاربران و فالوور های آن افراد مشهور  ، که آنها را فالوو کرده اید معرفی شود.اگر می خواهید این کار را با سرعت بیشتر انجام دهید می توانید از ربات اینستاگرام فالوجت استفاده کنید. از مزیت این ربات اینستاگرام میتوان به تفکیک جنسیتی ، شهری ، هشتک و حرفه فعالیت اشاره کرد.

  • بهروز مقصودی